top of page

Quality Policy
(ISO 9001:2015)

ISO Certificate image

18/07/2022

BSC Quality Policy

We at BSC, are engaged in the import and sales of various products in the field of research, development and production, are committed to meeting the requirements of ISO 9001:2015 and maintaining the quality of the product and service.

 

Quality management is an integral part of the organization’s culture in all areas of its business and includes:

 

Performing the work in the best way while planning, controlling, remedial activities for continuous improvement and ensuring the quality of the product and service.

 

All this while providing service at the highest level and maintaining the satisfaction of our customers.


Emphasis

  • Compliance with legal and regulatory requirements applicable to the organization

  • Management of a quality system in accordance with the requirements of ISO 9001:2015

  • Direct work interface with the customer and execution of the work in a professional, efficient and effective manner

  • Meeting customer expectations and increasing satisfaction

  • Training of employees in accordance with the activities of the organization

  • Collaborations and contracting with suppliers and service providers

  • Development and examination of quality indicators in the organization's activities

  • Assimilation of a quality culture and lessons learned

  • Continuous improvement of the quality management system, including the setting of measurable goals and quality objectives.

 

Gadi Ben-Meir

General Manager

טופס 3/1-01

18/07/2022

מדיניות האיכות

אנו בחברת BSC העוסקים בייבוא ומכירה של מוצרים שונים בתחום המחקר, פיתוח וייצור מתחייבים לעמוד בדרישות ת"י ISO 9001:2015 ולשמור על איכות המוצר והשירות.

 

ניהול האיכות מהווה חלק אינטגראלי מתרבות הארגון בכל תחומי עיסוקיה וכולל:

 

ביצוע העבודה בצורה המיטבית תוך תכנון, בקרה, פעילות מתקנת לשיפור מתמשך והבטחת איכות המוצר והשירות.

כל זאת תוך כדי הענקת שירות ברמה הגבוהה ביותר ושמירה על שביעות רצונם של לקוחותינו.

דגשים

  • עמידה בדרישות חוק ורגולציה החלים על הארגון

  • ניהול מערכת איכות עפ"י דרישות ת"י ISO 9001:2015

  • ממשק עבודה ישיר עם הלקוח וביצוע העבודה באופן מקצועי, יעיל ואפקטיבי

  • עמידה בציפיות הלקוח והגברת שביעות רצונו

  • הכשרת עובדים בהתאם לפעילות הארגון

  • שיתופי פעולה והתקשרות עם ספקים ונותני שירות   

  • פיתוח ובחינת מדדי איכות בפעילות הארגון

  • הטמעת תרבות איכות והפקת לקחים

  • שיפור מתמשך של מערך ניהול האיכות לרבות קביעת מטרות ויעדי איכות מדידים.

 

בברכה,
גדי בן מאיר , מנכ"ל

טופס 3/1-01

bottom of page